Hooooome!

Hejsan, jag är hemma på Gråbo nu!
Var ute hos farmor och farfar förut! Det var jätte kul jag och farmor satt och snackade en massa barndomsminnen och skrattade och hade kul! Sen drog vi hem efter kanske två timmar och så drog jag hem till Gråbo. fick pappas foppa tofflor! haha kärlek det har haft dom på mig överrallt! Till äffären och jaa !
Jag har handlat och känner mig stolt över att jag hade tänkt börja laga klog mat nu igen och inga jävla fiskpinnar eller makaroner hit och dit! Nu får jag fan ta och börja sköta mig! Nu när allting börjar rulla på så bra nu!
Haha just nu så sitter jag och lyssnar på någon låt på kinesiska som Emma förde när hon var i Kina!
No lifers!:P
Känner mig så stressad för jag vill få tag på praktiken så jag kan fråga om jag kan få börja jobba sent i morgon!
Men dom svarar aldrig när jag ringer men skall se till att ringa lite innan nio!
Hoppas jag får jobba kväll istället nu när det är så bra på tv:n ikväll:D
Annars blir det väl en trött Hanna som skall uoo ur sängen i morogn!
Nej nu skall jag kolla lite internet och sen skall jag packa upp lite som jag hade med mig till mamma och pappa och sen är det nog dags att ringa och sen kolla på Wallander :)
Puss

blogg

Kommentarer
Postat av: Therese:D

Najjs kompis hahaha pappa kollar oxå på de det suger !!! x)

2010-04-26 @ 22:48:11
URL: http://bluedimonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0