Jossan, Johanna och Albin

Hejsan!
Sitter i basen och har precis ätit!
Jossan och Johanna kom hem till mig idag med Albin :)
Vi tog en kopp te och bara tog det lugnt.
Albin så söt. men men det är för tidigt för mig att skaffa mig el lite knodd! :)
Ikväll så blev det köttbullar och makaroner! mumma det och ingenting som är ovanligt!
Ikväll så skall tydligen Mohammed fixa min och Ottilias dator! haha äntligen!
Sen tror jag nästan att jag skall städa min lägenhet och sen skall jag nog hoppa i ett bad :)
Emma kommer hem i morgon! Fyfan va kul det kommer bli!
Plus att hon kommer så pass tidigt så det kommer bli kul att få träffa henne så länge under dagen plus att hon och jag skall dela rum med den tanten. Men nu skall jag sitta och vara lite social med tanterna här på boendet och Mohammed skall säkert ha datorn och fortsätta kolla på sina jävla nyheter. Men skriver mer sen Puss
blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0