Just chilling in the hood med marion :)

Hej bloggen, ligger hemma i sängen med marion:) vi kände inte riktigt att vi orkade med skolan, jag hade skit ont i handen och kompisen i huvudet, överansträngt :p så vi gick hem och lagade mat, makaroner och köttbullar, sen fick marion diska, lite svårt nu när man har ett paket på handen, sen har jag packat ner det mesta som jag skall ha med mig hem till mamma och pappa, härligt jag skall få pappas säng i natt, de gillar vi de ;) i morgon så bär det av, skall troligtvis ta med mig datorn ändå, snackade lite med pappa om det. Men fan nu har jag kramp i högerhanden och marion skall få tillbaka sin telefon, och så skall vi gå igenom vad vi har för ord inlagt i mobilen, haha men skriver nog mer ikväll, Puss hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0