Körkortet?

Hejsan!
Många goda nyheter för mig just nu!
Gjorde omval idg och då sökt som lärling och medel poängen ligger på 111 och jag har 135! Vilket är mycket bra!
Igår blev det myspys med M, Fyfan va kul vi hade och sen diggade vi guitarhero och spotify och satt ute och drack kaffe, mumma va mysigt det var. Idag var det första dagen i skolan som jag dock också skulle börja skriva körkortsteori. Alla vägmerkerna var inte riktigt min grej men det gick ändå ganska bra tyckte jag eftersom jag ändå är en nybörjare!
Sen har jag lånat en ny körkortsbok av en lärare här på IV, skall lämna tillbaka den snart och sen satte mamma in pengar på mitt kort så nu skall jag och M till körskolan och boka risk1an och köpa en ny körkortsbok till mig :)
Det känns jävligt bra att jag är så på gång nu!
Skall fråga den där läraren om jag kan låna den tills på Fredag, tycker jag att jag borde få!
jaja nu skall jag läsa vidare. Det var aldrig menignen att jag skulle sätta mig vid datorn, skulle bara kolla priserna. Men same shit!
Nu skall jag dra, Puss


blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0