Kris på jobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hejsan!
Idag har jag och Ottiliat klarat av det som vi skulle göra!
Vikande i morse av att gotlandshem kom in med en frys i mitt kök och att dom skulle fixa mitt avlopp, fyfan va äckligt massa svarta hårtussar och skit men det kan inte vara jag eftersom jag har blont hår!
Sen ringde vi och väckte Charlotte och så cyklade vi dit och så hämtade jag löshåret och fick se hennes att det ville jag också ha så just nu så letar jag jobb för att jag skall kunna få ihop 800! Ringde mamma och pappa men dom kunde inte komma på något bra som jag kunde göra.
Sen hade jag och Ottilia lite disco i min lägenhet! haha pumpade fett med musik, riktigt naajs! Sen tog vi cyklarna till Ica maxi och tog bussen där ifrån! Sen skulle Ottilia fixa och skriva ut sitt CV i Etelhem och så!
Sen drog vi hem till Alskog och fixade mat och handlade! Anette hade fött föroläsning med oss, haha naajs!
Och sen sa hon att hon hade lite jag kunde göra åt henne så det blir skit naajs! hoppas det blir bra grejer :)
Rabblade upp en hel del som jag kunde göra :D
Så hoppas också att det inte dröjer så lång tid tills jag kan fixa ett nytt löshår!
Sen ikväll så skall jag och Ottilia fixa ihop ett nytt CV till mig.
Så på Måndag så blir det till att lämna ut en massa CVn till många olika företag, hoppas verkligen att man kan få in en stöt på något!
Sen hoppas jag att gräset skall börja växa och bli bra snart så att man kan börja jobba åt farfar :) Men snart så skall jag och Ottilia ut och slavarbeta med att plocka in pellets till dom! Men det funkar tror jag kommer åka på en fönsterputsning i morogn också men det gör inte mig någonting! haha Kanske hör av mig mer senare, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0