Nu är allt som vanligt!

Hejsan nu ligger jag hemma i min säng hos Ottilia på landet city!
Har inte skrivit på ett tag nu bara för att jag har varit i stockholm och bajshotellet erbjöd inte gratis internet så dom kunde ta sig i röven.
Dag ett när vi kom till Stockholm jag och mamma så shoppade vi lite, rätt jobbigt att gå och släpa på väskorna men smällar man får ta!
Sen va vi så jävla trötta så jag tror vi gick hem klockan 4 och sen somnade vi vid nio, haha två trötta Lindgrens!
Sen dag två var vi pigga och utvilade, vi som 11 timmar typ, rätt skönt, sen ner och äta en brakar frukost med allt du kan tänka dig sen drog vi ner på stan igen och kollade lite kläder och så sen drog vi till Cosmonova och kollade på sea monsters i 3D, de va fan skit coolt! Så jävla skönt att det var tre super dagar med vädret! Sen var det dags för mer shopping och sen drog vi hem till Hotellet vid kanske 8 och jag skulle promt bada nu när jag hade fixat en ny propp för dagen innan så var proppen trasig men same shit, Hanna gjorde översvämning med 3 cm över hela golvet, jävla skit avlopp, mamma verkade lite svidig, men skit samma precis alla min kläder blev blöta till och med mina sista trosor så jag fick stå och föna dom torra! kände mig verkligen som en riktig luffare!
Sen kollade vi på Stig Larssons och sen var det tack och godnatt, vi var verkligen skittrötta!
Sen sista dagen och sista frukosten, vi sov inte så bra men det blev några timmar i alla fall!
Så tog vi oss till det kungliga slottet, de var riktigt naajs faktiskt, mycket som man får lära sig och se!
Jag och mamma har fisit inne i det kungliga slottet så haha sug på den kungen!
Sen skulle vi döda lite tid men det gick inte så bra, jag började bli trött ochs vidig och ville bara hem till Gotland men vi skulle sitta på centralen i typ tre timmar och vänta och det var ju verkligen inte roligt men sen började jag och mamma få lite skratt attacer, rätt naajs ändå :) Sen bussen hem och sen båten, riktigt skönt att veta att man nu är på gång, men så på båten så började jag bli lite förkyld vilket e jävligt jobbigt, för nu har jag lock för båda öronen! Mamma mobbade mig som fan för jag gjorde översvämning haha vi skrattade en hel tv4 reklam och lite till :)
Men som sagt nu är jag hemma igen!
Idag har jag övningskört med pappa, det gick ganska bra och sen körde vi ut till farmor och farfar, kul och träffa dom! Skall troligtvis dit på Torsdag men vet inte till 100 än!
Min frys var trasig när jag kom hem så jag fick kasta allting som jag hade i den, jävligt jobbigt för det var jävligt mycket!
Sen så drog och jag Ottilia och träffade Veronica ikväll. Skall dit i morgon igen och umgås, så det blir upp vid kanske 9 så skall hon göra pannkakor till oss :) mumma, men nu skall jag gå ner och borsta tänderna och sen sova, puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0