Ojojojojojoj

Nu känns det som om jag har kollat igenom precis allting som finns att kolla och söka på på internet. Men känner inte att jag hittade något roligt att riktigt kolla in. Tror det blir till att borsta tänderna och sen hoppa i säng snarare. Ottilia får damp på mig och säger att hon inte tänker umgås med mig mer om jag tänker börja blogga på riktigt igen. Vet inte vad som har hänt men det händer typ ingenting i livet nu.
Just nu så ligger jag och Ottilia typ och skrattar åt ett skämt i filmen "En sommar med Göran"  och lyssnar på röka på musik och gasar sönder hela rummet. Men nu skall jag ner för jag håller på att kissa på mig och sen orkar jag inte blogga mer nu. Så säger godnatt nu så ses vi i morgon! Puss

blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0