Praktikveckan är över för denna gång!

Hallå där!
Inte skrivit någonting igår!
Men nu tänkte jag att jag drar iväg ett inlägg!
Praktikveckan slut för denna veckan! skönt men det känns inte som om det spelar någon roll, Trivs rätt bra där faktiskt!
Sen skulle jag tävtta idag och när jag kommer in i tvättstugan så står det en tant som manglar och ser i vilken som jag skall gå in i och då börjar hon gapa! " Hallå där! Tummlaren funkar inte där inne!" och jag suckar och säger " Men va i helvete då!" haha rätt komiskt! Okej kanske inte, men fan va jobbigt hur skall jag nu kunna tummla mina kläder!? Nej jag skall fan gå in på boendet ohc göra det! tänker inte hänga upp halva garderoben på grund av att Gotlandshem har en stång i röven.
Nej, nu skall jag bara just chilling in the hood! Marion och Anna kanske kommer hit tydligen.
Tur man har många kompisar så man får reda på vad folk tänker på ibland :D
Ikväll skall det nog bli mumma till kvällsmat!
Skall bli pasta och karbonada till det typ, men vet inte om man bara skall äta det, eller om man skall ha köttbullar till det... hmm,... ingen aning... det märks!
Men nu skall jag se om jag kan få tag på Marion. Puss
blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0