Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeent!

Hejsan och kanske man skall säga godkväll!
Idag efter att jag skrev mitt förra blogg inlägg så har jag faktiskt inte gjort någontign roligt!
Jag började städa hela köket så det är skit fint nu, spisen och knapparna är nu fina igen!
Och sen har jag som sagt städat resten av lägenheten! Mohammed hjälpte mig att torka vardagsrummet och sovrummet sen toan sen storstädade han nästan hela mitt badrum! Så nu är min lägenhet skiiinande ren! Eller kanske inte! Det tror jag nog inte men det är någulunda rent!
Sen kollade vi på Sveriges värsta bilförare. Haha helt sjukt att man kan vara så kass!
Sen fixade Mohammed min bärbara dator!
Juste ja! Höll på att glömma det näst viktigaste!
Emma ringde mig ikväll! Snacka om att jag fick en chock!
Äntligen är hon hemma! Eller ja nästan hon kommer ju i morogn så det kommer bli så sjukt jävla roligt!
Så alltså i morogn så blir det eventuellt nationella proven för min del i matte och sen hem ta en skön dusch eller varför inte ett bad? Och sen packa ihop allt jag ehöver med mig hem och sen bara packa upp lite lätt och markera mitt revir om att min säng är min och inte syrrans, haha! Nej men sen blir det nog bara att vänta och sen hämta upp systern!
Men nu skall jag borsta tänderna och sen vänta på att pappa skall ringa och sen skall jag sova!
Puss
blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0