Simpssons

Hejsan!
Just nu så ligger jag i soffan hemma hos Ottilia och kollar på Simpssons! Riktigt bra faktiskt!
Ottilias pappa är i Etelhem och fixar på sommardäcken så att Ottilia kan köra lagligt :)
Pappa frågade mig om jag skrivit på testamentet. Haha det kanske man skulle ta och börja göra.
Snacka om att jag skulle känna mig gammal den dagen jag skulle skriva på mitt. Jag menar det innebär ju ändå att du närmar dig döden!
Just nu känns det bara som om jag vill hem. Lägga sig i sängen och bara kolla på tv och verkligen känna att man är hemma!
Nej nu skall jag och Ottilia fortsätta glassa vidare på tv och äta mat

blogg

Kommentarer
Postat av: Linnea - 17 år o gravid

Nämen hej på dig! Jadå, de är bara bra! Själv? Puss

2010-04-18 @ 17:17:27
URL: http://smileybiatch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0