Sjung för allt du är värld!

Hejsan hoppsan! Sitter i skolan nu och skall egentligen ha so men jag får ingen hjälp av min lärare så vem fan orkar bry sig kanske tar hem det så får kanske pappa hjälpa mig med det. Slutar nu efter denna lektionen och sen skall jag hem och ta en dusch, känner verkligen att jag behöver det!!!
Sen blir det att dra på sig arbetskläderna och sen ta moppen hem till pappi och så skall han bjuda på mat och sen blir det nog att börja arbeta!
Skall kanske träffa Charlotte idag, hon skall hjälpa mig med mitt löshår, locka till det lite eftersom jag inte har en locktong!
Nu när jag har jobbat ihop mitt löshår på två dagar så har jag kommit på en ny sak som jag skall börja jobba ihop till! En ny plattång! Det kan verkligen behövas, tror inte det kommer ta så lång tid för dom kostar ändå inte så mycket, men det är som sagt ändå jag som har trampat sönder den gamla som var så bra så jag skall kolla om jag kan hitta någon snarlik för ett hyffsat bra pris. men nu skall jag kolla lite på Elgiganten och sen se om jag kan få någonting gjort!
 Puss Hanna Lindgren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0