Sjung för allt du är värld!

Dagen löste sig rätt bra ändå, även om jag känner så som jag gör, men det är en dag i morgon också!
Jag står faktiskt för allt jag skrivit i mitt förra inlägg men det var exakt så hur jag kände då och vissa synpunkter följer fortfarande med! Sitter och lyssnar på Jeff Buckley och känner mig allmänt låg, känner inte alls att jag vill gå till skolan i morogn, känner mest för att bara få stanna hemma och kanske umgås med min pappa för en gångs skull!
Vet inte alls hur jag skall göra men Marion och Sandra lär ju rycka upp mig till plugget, det kanske är lika bra!  Nu skall jag ringa Ottilia sen sova, sätta klockan på tidigt för Hanna skall bada i morogn :D


Read your nickname


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0