Skola sen hem!

Hejsan!
Kom i tid idag till skolan bara det liksom!
Just nu sitter jag med Lina och Marion. Dom leker mest medans jag försöker hitta bra sidor som man kan släktforska på men hittar inget bra!
Skall hem snart och packa ihop och då kommer snart syster yster!
Så skall man få pressenter och bara njuta pöver att hon har kommit hem! Sen tror jag att skall kolla lite mer på internet om man kan få fram någonting om sin släkt eller så.
Det hade faktiskt varit rätt coolt!
Sen blir det väl bara att sitta och kolla på tv och umgås med familjen eller någonting!
Hu va jobbigt och varmt det kommer bli att sova  två stycken uppe i rummet!
Aja men nu skall jag se till att få lite skolarbeten gjorda eller så är det snart mat.
Skriver mer sen!
Puss
blogg

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Hälsa till syster din=)!

2010-04-23 @ 12:22:11
URL: http://ottiliahulti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0