Skolan

Hejsan hoppsan!
Sitter i skolan! Det blev jävligt sent igår! tror inte jag kom till sängs före halv ett. Jobbigt Sen vaknade man av att Marion ringde och frågade vad jag höll på med! Då hade hon varit utanför min dörr och plingat som fan och skit. haha, Ingen ide för jag drömde om min ringklocka idag faktiskt haha jag vet jag är helt sjuk!
Så det blev frukost och sen hade marion glömt två kronor hemma så vi fick dra och panta en cola flaska bara för att ha pengar till den där satans frukosten :P
Så har det vissreligen inte blivit så jävla mycket gjort idag men jag skall ändra på det alldeles straxt! Tror jag skall göra något slags körkorts prov på dartorn för kul nu.
Tråkigt nog så har man soc möte idag också! Skit tråkigt och det tar bara upp min tid för hon säger ändå inget vättigt! Grejen är bara att hon gillar mig så jävla mycket! Booooring!
Sen får jag väl se vad som annars händer idag! Tråkigt att det är så tråkigt väder ute, men man får hoppas på att solen smiter fram bakom molnen idag. Puss
blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0