Skolan! Och so:n är klar!

Hejsan sitter i skolan och är skit uttråkad!
Har precis gjort ut min so bok som jag skulle ha gjort ut inann jag gick på påsklov, enligt mig själv. Men nu är den klar och jag skall bara göra ett arbete till på datorn sen har jag mitt G :) Kollade med syon idag och jag kommer tydligen bara in på teknik premmelinert det känndes inte så speciellt roligt! Jag som vill gå omvårdnad! Men på Onsdag nästa vecka så skall vi ses igen och då skall jag söka som lerling på omvårdnad för det finns fortfarande platser kvar där.
Känner mig grymt irriterad på precis allting idag. Kattriina är ju inte så speciellt mycket till hjälp!
Man måste väl betala mycket högra skatt för att få hjälp i den här skolan! Gu va jag känner mig sur och inte nog med det så snöade det i morse också! Men nu är den borta som tur är men det är inte alls roligt väder ute om man får säga så.
Sitter inne i det lilla klassrummet med Marion som sitter och bresar på benen och läser boken Våldtagen.
Sen tror jag att jag skall städa sen när jag kommer hem och bara ta det lugnt eller något.
Sen skall man ju jobbigt nog dra sig till affären och hjälpa Charlotte med hennes löshår och sen kan jag dra hem och sen göra vad jag vill :)
Men nu tror jag att jag skall kika lite fort på vad jag skall skriva om så att jag har det gjort så är det faktiskt mat nu och tråkigt och äckligt nog så bjuder skolan på falaffel! Äckligt.
Får se vad man gör åt den saken. skall försöka lura till mgi av Per att jag skall få gå hem nu så kan jag jobba hemma istället för att sitta i skolan! Det är alltid mycket skönare :)
Men som sagt jag skall kolla lite och sen dra iväg!
Puss
blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0