Skolan

Godmorgon bloggen!
Sitter nu i skolan och kollar lite bloggar! Charlottes blev jätte fin! Kanske skall be Amanda göra om min med :)
Får se hur det blir! Kollade på Andra avenyn igår och sen gick jag och la mig! Var jätte seg upp i morse men kom iväg till skolan i alla fall! Har så jävla ont i huvudet så jag vet inte alls vart jag skall ta vägen! Typ alla i klassen har ont i huvudet! Sitter inne i det lilla klassrummet med Marion. Vi skall läsa :)
Emma kommer hem på Fredag vid halv tre! Fyfan va skönt det skall bli att få träffa henne igen!
Idag blir det nog en dag för mig själv. Jossan och Johanna skulle kanske komma förbi mig och säga hej :)
Men skit samma just nu. Skall kolla lite Facebook och sen skall jag börja läsa. Hör av mig senare. Puss

blogg

Kommentarer
Postat av: Charlotte :)

:)

<3

2010-04-22 @ 16:46:05
URL: http://charlotteekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0