Skuuuulaaaaaan :)

Helluuue!
Sitter i skolan och väntar på att lektionen skall börja!
Tror inte det kommer bli så mycket körkortsteori idag.
Marion vill att jag skall göra engelska med henne så kanske hon blir mer motiverad till att göra det.
Sen blir det hem och bara ta det lugnt.
Sen skall man tagga sig till fääst!
Jenna var hemma hos mig igår och så skulle jag hjälpa henne med hennes löshår, det var inte den bästa håret men fixade det med lite siliconspray haha så nu rammlar man runt inne i mitt kök! haha helt världelöst men ändå ganska kul :)
Känner mig som sagt lite nervös inför kvällen för att se hur det kommer bli med omgivningen på festen.
Men nu är det engelska som sagt så nu skall jag och Marion börja skriva lite engelska.
Men skriver mer sen. Puss

blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0