Slutat för dagen!

Hoppsan Hallå!
Känner att mer och mer folk på arbetsplattsen börjar ta kontakt med mig! Det känns riktigt roligt :) Slutade precis så sitter hemma och försöker varva ner och få tag på Ottilia, men jävligt svårt när man inte har pengar på mobilen och hon svarar inte på sms.
Frågan är idag och jag skall dra hem och jobba lite och sen tillbaka till Gråbo och bara just chilling in the hood!?
Ingen aning. Och jag får damp på när folk aldrig svarar!
Plus att jag har skrivit på en tystnadspliktspapper så nu får ingen veta vad som pågår på min praktik! haha kan få straff om jag säger något! Nu vaknade Charlotte till liv så skall försöka få henne att ringa mig :)
Helt otroligt! Skall det vara så här svårt att få tag på folket i sin omgivning eller!?
Aja nej nu skall jag snacka med Charlotte och sen ta det lugnt! Puss

blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0