Staden!

Hej bloggen!
 Nu är jag i stan, helt ny duschad och fräsh! känns jätte skönt, skall till tvättstugan vid tio i 8 och hänga upp allting och så och sen bjuds det på fika i basen, mumma det!
Idag så köpte jag nya mjukisbyxor, dom skitter skit taight men det blir bättre snart!
Sen gick vi införbi skokanonen för Ottilia ville kolla i fall hon kunde ha turen att hitta några snygga ballerina skor och ja hon hade turen på sin sida, hon hittade ett par för 150 kronor!
Har suttit inne i basen och snackat lite skit med Ann nu i kanske 15 minuter :) Hon är bra hon :)
Alla är typ förkylda nu men de e väl någonting som går, jag känner att det kliar i min hals jätte mycket! Vilket är skit jobbigt!
I morgon så blir det som sagt ingen sovmorgon!
Plus att Ann tyckte att jag skulle göra rent min golvbrunn helt själv eftersom jag får översvämningar hela tiden när jag duschar! Men nej du! Det skall jag skicka Gotlandshem på! Och då skall dom fixa min frys också!!! Jävligt pissigt av dom att dom kom fram till att den var trasig och sen har dom bara stängt igen dörren igen och nu luktar det som om 400 lik ligger i min lägenhet fast i min frys! Äckligt! Nu skall jag kolla lite Facebook och sen skall jag gå till tvättstugan och sen måste jag säga godnatt nu för jag och Ottilia skall ha en data fri kväll ikväll, det blir Andra avenyn på tv:n och sen blir det nog att hoppa i säng, vi skall upp vid typ halv tio i morgon, skönt att sova ut eftersom jag inte har några byggarbetare sopm bygger om mitt badrum! haha, Godnatt
Älskar er mamma, pappa och Emma<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0