Tänkte sitta vid datorn ett tag till!

Hej igen, det var ju inte igår.
Har inget annat för mig så kan sitta lite till vid datorn innan jag hoppar till koojs! Sitter och kollar på någon trailer och det visar sig att jag nästan måste se " The last song " Den verkar jätte bra!
Skall försöka övertala Ottilia till att vi skall sova vid 12 eller ja i alla fall slänga ifrån oss våra datorer! Så jävla jobbigt att ligga och lyssna på när hon knäpper med tangenterna! Men same shit detta inlägg blev totalt världelöst så jag borde egentligen inte lägga upp det. Men gör det bara för det är mer än två meningar i detta inlägg haha sug på den. Puss

blogg





Memories never die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0