Tvättstugan kallar mitt namn!

Hej bloggen!
 Nu har jag slutat för dagen eller ja det var ett tag sen.
När jag kom ner dit efter ha slängt in en tvätt så fick jag bara sitta och glo sen frågade jag när vi skulle börja arbeta så sa hon vid 20:00 så du kan egentligen gå hem nu. Riktigt roligt, kunde ju skitat i att dra ner dit. Men skit samma!
Sen drog jag hem och duschade och sen har jag bara fixat med tvätten och kollat på tv med Charlotte.
Skall alldeles straxt gå och hämta min tvätt och fixa i ordning till i morogn och lägga in i garderoben.
Sen blir det nog sängen :) Skall till sklan i morgon. Får inte glömma att ge pengarna till Marion :P
Sen skall jag hem till mamma och pappa och eventuellt jobba och det är fint väder och sen skall jag och pappa köra bil och sen vid halv 4 i morogn så skall jag tydligen upp till affären där jag och Crlotte köppte vårat löshår så skall dom få se att hennes är panik kaaos! så skall dom försöka få ett nytt:) Det kommer nog bli bra, kanske kan kolla om man kan köra bil dit :) vem vet, men det är så jävla jobbigt med trafiken men det får väl duga, annars så får jag ta mummfiie dit :)
Men skit samma! Allting löser sig alltid i slutändan! Men nu skall jag gå och hämta min tvätt! Puss

blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0