Jobbe! Självklart!!!

Hej bloggen!
Idag så känns allting mycket bättre. Jag slutade skolan en timme tidigare så jag drog hem och tog mig en skön dusch och sen tog jag moppen hem till pappa. Vi grillade korv utomhus. Det var jätte mysigt, sen började jag med mitt arbete skulle tvätta av hela treassen och sen skulle jag olja in den mummfiie fick sig en dusch också, men det var han nog bara glad för. Övningskörde med pappa idag också, det gick inte så bra, höll på att krocka med en lastbil typ riktigt läskigt, vet inte vad de e med mig nu men det går inte alls bra för mig med övningskörningen nu. Vet inte varför!!!
Annelie kom in till mig nyss så kollade vi lite på plattånger på internet så visade jag min trasiga men det verkar som om jag kan använda den ändå om jag bara tar det lugnt med den, det är bättre än ingenting, sen diskuterade vi massa skor och kollade lite mer på internet och sen snackade vi lite om löshår och hur man hanterar det och så. Riktigt roligt snack faktiskt. Vilket jag dock inte trodde. Men det blev bra till sist!!!
Just nu så sitter jag och kollar på Sveriges värsta bilförare, men nu blev det precis reklam.
Skall nog se om man kan platta håret med min tång och sen skall jag nog ta mig en kopp te! Så jag säger godnatt för min del så hörs vi nog av i morogn. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0