Etelhem City!

Hejsan bloggen, har inte uppdaterat så speciellt mycket idag, vilket kan bero på att jag inte har gjort så mycket, jag har haft grymt ont i handen så har jag varit skit täppt och fortfarande lock för båda öronen så har mest legat i sängen och bara vilat.
Vilken också är jävligt skönt att göra och som man känner att man behöver nu när man inte känner sig riktigt frisk. I morgon så skall jag och Ottilia beje oss till stan. Tillbringa natten hemma hos mig på Gråbo och sen iväg på ett möte på Torsdag förmiddag och sen hem till Gråbo igen och bara just chilling in the hood och sen när Lotta har vaknat till liv så skall vi troligtvis ta en buss hem till henne och sen så skall jag hämta hennes löshår igen :)
Och sen skall jag och Ottilia gå till Malmrosrondellen och sen ta en buss ut till landet igen, men ibland så undrar jag verkligen om det är så värt, men det känns skönt att man kan koppla av! Så åker vi tydligen in till stan på söndag och då måste jag handla. Jag hoppas verkligen att min frys är fixad tills dess!
Och jag som har mega skavsår på mina ben! Jag hoppas verkligen inte att jag kommer få accrodamp nu när jag skall gå så mycket!
Jag börjar känna mig lite bättre, men skall inte såga allt för mycket för det känns som om någon står och kastar tegelstenar på min hand! och skallar mig hela tiden! Men jag blåste en gång och då försvann locket i mina öron men det kom dock tillbaka men det är också ett bra täcken på att man kanske börjar bli lite bättre, då skall man bar få tillbaka lukt och smaksinnet så man kan känna maten och så att man kan känna när man stinker as :)
Har suttit och snackat lite med Marion nu också, känns rätt naajs faktiskt! Försöker skynda på Ottilia med städningen nu också för det är inte alls roligt att bara sitta och glo! Eller visserligen så sitter jag ju vid datorn men har i princip redan kollat allt och känner mig trött så jag har stor lust att bara gå och lägga mig! Det hade faktiskt varit riktigt skönt! Men sen när vi skall hem så kanske vi skall duscha, men inte säkert :) Men tror jag skall göra det i morgon när jag kommer hem istället för jag måste ha hanske och plastpåse och massa slå hårtoffsar på handen och armen bara för att det inte skall komma in vatten på såret så att det blir större eller att det ja blir större, vet inte riktigt vad jag skall skriva eftersom jag är så sjukt trött och har ont i handen och huvudet! Men tror det kommer bli en skön nattsömn för min del! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0