Faaaaeen!

Hallå!
Nu lider jag verkligen nu är det 7 dagar kvar tills jag blir myndig!  Ottilia vägrar berätta för mig vad hon har köpt till mig i födelsedags present! Nu är det snart krig :P
Snart skall man börja flytta också!
om 5 dagar flyttar jag och om typ tre dagar så skall jag börja städa.. hu vill inte flytta :P
En sak som jag och farmor har kommit överräns om när jag fyller 18. eller halft kanske jag va ilf på den. Hon hatar när jag knäcker mina fingrar även fast jag förklarat för henne att det inte är farligt, men då sa jag att när jag fyller 18 så kommer jag göra det för då är jag myndig! Så i en vecka får jag inte knäcka fingrarna i närheten av farmor! Det klarar jag nog :D
Sitter och lyssnar på lite spotify!
Men kan inte släppa att jag inte får veta av någon vad jag skall få i pressent! Får damp snart, haha
Och nu har Lovisa börjat med att hon vet vad det är för någonting, men vägrar berätta och Anna säger att hon skall ringa och fråga Ottilia, men AAAAAH"! Detta är det värsta med att fylla år skall gudarna veta! Fyfan va nyfiken man kan vara då!

blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0