Fullspäckat är alltid bäst! :D

Hejsan!
kunde inte somna även fast jag försökte, känner att jag måste se ett avsnitt av landet för länge sedan.
Idag har jag varit hemma hos farmor och farfar och hämtat cd ställ, inte i det bästa skicket men fan det funkar!
Sen har jag och mamma varit på körskolan så har jag fixat så jag kan göra en massa prov där nu och sen tio hemma! Så fick jag 41 av 70, rätt okej för att vara nybörjare!
Hon som satt i informationen förut hon ville ha 1000:- för att jag skall få göra så många prov som jag vill men nu när den riktiga satt där så var det gratis! Nice price!
Sen har jag varit med Anna och Marion, sen drog Marion hem och jag och Anna kollade på film men sen blev vi så jävla trötta så vi bestämmde oss för att sova och Anna för att gå hem.
Sen nu så kan jag inte sova. Tror det mest är för att jag oroar mig för någonting, men jag vet inte vad:S Det kanske är inför flytten eller någonting, jag vet inte än.
I morgon så skall jag upp halv tio för att dra hem till mamma och pappa och äta frukost med Emma :D
Sen blir det tv bänkning. Skall prata med mamma och bord och skit, men det löser sig. Funderar på när man skall börja packa ner mer saker, det går inte så speciellt fort i mitt huvud om man skall yttra sig så!:P
Men men... Har fan inte så mycket saker som skall packas ner. Men som sagt, får se hur det blir nu och sen den 14 så skall jag städa och den 15 skall jag städa sen den 16 flyttar jag in i min nya lägenhet och då blir det att fixa i ordning och den 17 skall jag fixa i ordning och den 18 fyller jag 18 då blir det till att vara hemma hos mamma och pappa och fira med släkten och sen på kvällen så blir det RÖJJ!
Fyfan va härligt äntligen 18! Sen den 19 är det uppvilningsdagen och den 20 premier på krogen, haha kan det bli bättre, två fullsmockade väckor, alltid lika skönt när man vet att man har massa saker som man måste fixa för sig själv :)
Nej, Sitter och snackar med Charlotte nu, som sagt funderar på om man skall sätta igång ett avsnitt med Landet för länge sedan sen verkligen tvinga ner mig i sängen! Kan låta vettigt så man kan vända tillbaka dygnet någon gång!



blogg

Kommentarer
Postat av: Charlotte! :)

Jaoo, jag ska säga att du hälsar till honom imorgon :) <333

2010-08-11 @ 04:18:44
URL: http://charlotteekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0