Hallå! :D

Hejsan hoppsan! Nu har det varit mycke dessa dagar!
Världens urspårade fest typ eller nej men det blev lite för mycket!
Va med Samanta ikväll! Vi spelade Guitarhero och sen drack vi te och snackade lite skit! Mysigt!!
Se om man skall sova hemma hos mamma och pappa i morgon! Börjar typ bli förkyld och hostar som bara den! Skulle ta hostmedicin idag sen luktade jag på det. Det luktade ren sprit, så var inte så sugen på att shotta precis :P
Men det gick ner och smakade dock inte som det heller för den delen!
Just nu så försöker jag få med mig någon att gå ut på krogen i morgon, men vet inte riktigt om det går så bra.. men annars så får man väl sitta hemma! Drygt.. men men finns inte så mycket annat att göra åt den saken! men men nu skall jag kolla lite facebook och sen sängen med film :) <3

blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0