Heej!

Heej!
Sitter hemma i lägenheten med Marion. Anna kommer väl snart tror jag, så skall vi se film och bara chilla galet, känner mig fett trött så hade nog inte varit fel att lägga sig nu, men vet att det inte är någon ide för att jag kommer antingen inte somna eller så kommer jag vakna skit tidigt, och hur kul är det egentligen?
Varit ute hos farmor och farfar idag men ingen var hemma tråkigt nog. Sen drog jag införbi mamma och pappa och tankade mummfiie sen bara tagit det lugnt!
I morgon blir det nog till att läsa körkortsteori

Sen kanske man skall hämta lite kartonger och packa ner lite mer skit och så, och kanske boka en tvätt tid så allt blir klart i tid!


Jajja, jag får ta dagen som den kommer men nu skall jag umgås lite mer med Marion och sen kommer Anna!
Måste ringa Tandläkaren i morogn Hanna! Pluss Classe!

Puss

blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0