Helg och jag är döds trött!

Hej jag vet att jag suger på att uppdatera!
Nu har jag avklarat en vecka i skolan eller 4 dagar :)
det funkar helt okej!
några torrbollar några idioter, men säger inte att jag själv är bäst!
Idag har jag och mamma åkt runt stan och kollat på gardiner och försökt fixa saker som behövs där. Hittade allt jag behövde, Förutom diskställ! Miss my old!
Och sen en papperskorg men skall nog sno en av alvin!
Just nu håller mamma på och stryker och mäter och syr örngott till två kuddar :D
Och jag har suttit och läst vad massa olika namn betyder! Hanna Betyder Lycka!
Ikväll blir det att sova över här. Emma har släpat hem någon afish på fjollan som är med i Twilight, Skall fan ha en på Russell Crowe! Men vet inte hur det skall gå till med tanke på att hon har någon bio afish typ. Får kolla på det och kanske se hur mycket expert vill ha för att fixa upp en bra bild på min lilla älskling!
Sen skall vi kolla på upp och just Chilling in the Hood! Jag håller på och tvättar. Då slipper jag det i morgon :D
Sen skall jag och mamma på nya uppdrag i morgon! :) Sen bliiire skooolee :P




blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0