Hemma!

Hejsan hoppsan! Nu sitter jag hemma i lägenheten och lyssnar på Enya!
Har varit med Anna och Annica ikväll. Vi drog ner på medeltids skiten och kollade och jag tyckte mest att det var skummt folk :S Men men dom uppskattar kanske det. Sen var jag , Anna och Johan och åt vid hällarna mysigt faktiskt!
Sen har det väl inte hänt så mycket mer. Storstädade med Ann idag, hon tog badrummet och jag köket, det var riktigt jobbigt! Men det är ju bra att man gör det så man också vet hur det går till och så man kanske håller det lite renare till nästa lägenhet! Asså det kommer bli så jävla bra nu när jag flyttar upp ett snäpp! Pappa sa dock att han var lite osäker på mina cd ställ som ja fått av Jonas, men får snacka lite mer med han om det. Sen skall jag få den stora tv:n, samt  "mitt!" tv bord:) Sen tar jag mina gamla speglar och sen så skall jag få köksbordet, det kommer bli en toppen sak! Men frågan är vad dom kommer göra av sakerna, dom fattar liksom inte att ingen vill ha skiten som är där uppe! Så det kommer väl bli så att dom kommer fylla hela jävla förådet som vanligt så man inte ens får plats med en jävla alvedon:S Jajja, skall inte säga allt för mycket, får ta det med personalen när dom kommer och när det blir dags för flytten!
Så i morgon mamma erbjöd mig att åka till stranden, men skall nog tacka nej med tanke på att fixa mer! Och sen måste jag tvätta alla dessa mattor :( Sen lördag och söndag så är det städ städ och städ! Sen måndag så skall Anna stå utanför min lägenhet i givakt klockan 11:00 så skall vi börja flytta och så! Så detta kommer bli super, så skall vi se till att få det mesta klart! I alla fall möblerna och in med sakerna där dom skall vara, så fine egentligen så kan man ta speglarna en annan dag, men börjar tröttna på det där med  "men det kan vi göra senare eller lite längre fram" Det brukar mest sluta med att sakerna bara ligger och då kommer jag väl lyckas ta sönder en spegel till! Alltså, allt är boendets fel att jag har fått 7 års olycka med tanke på att dom aldrig satte upp den så rammlade den omkull! skit också ^^
Nej men som sagt detta kommer bli kanon! Längtar som fan!
Känns otroligt, och hoppas att min födelsedag blir bra också så allting blir som en ny start!
Nu skall jag försöka få lite liv i min msn kompis :D och sen spela lite på facebook och sen blir det tack och godnatt! Glömde lägga till en sak också! Lotta ringde mig idag och så berättade jag om mitt "kalas" som jag skall ha hemma hos mamma och pappa när jag fyller år så sa hon att dom ville komma, vilket gjorde mig jävligt glad, sen när man får ett mail av Classe då han frågar vad man önskar sig, jag vill lova att jag och Anna satt i kanske 30 minuter för att komma på någonting! Men tillslut!
Ett halsband, som det är ingraverat fina och vettiga ord från deras hjärtan och sen deras första bokstäver, vill ha någonting som jag förknippar med dom och som jag kan ha på mig hela tiden och visa och vara stolt över!
Men som sagt nu blir det andra bullar! Puss



blogg

Kommentarer
Postat av: Emanuel - Pengar och Prylar

Hej!

Vi har nyss startat en blogg som handlar om sparande för privatpersoner, m.m.

Vi söker nu läsare till den, och undrar ifall du är intresserad av att lägga till varandra på bloglovin? =)

2010-08-13 @ 02:21:45
URL: http://merdeg.blogg.se/
Postat av: Erika(jyringen)

enya som är så bra!! älskar hennes cd memory of trees :)

2010-08-13 @ 11:49:02
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0