Jag är stark!

Hejsan! Nu har man avklarat måndagen! Med mycket om och men, idag har det mest bara varit mycket genomgång i skolan men annars helt okej, måste börja ta tag i körkortet snart känner jag! Sen ska jag hinna med och läsa Slash någon dag med:p Haha mycket på schemat :p idag kom Emma hit :) roligt att träffa systern! Vi spelade guitarhero och kollade på tv, sen blev det kvälls fika, med te och rån och tända ljus, jätte mysigt, uppskattas som fan! Sen kom Anna hit och vi kollade på film och sen massa energi till att skratta, hu som vi beter oss på kvällarna det är inte sant :p men även det uppskattas :-D i morgon så skall jag träffa Emma efter skolan, kanske inte gör något speciellt utan bara vara eller så, sen skall jag prata med mamma om kort och skit. Sen bara ta det lugnt :) börjar faktiskt kvart i 12 i morgon! Underbart! Asso från ingenstans, jag önskar jag kunde vara 5 år igen, ligga i famnen på mamma och pappa och bara vara, få ha den känslan, just nu känns det bara som om jag vill flytta hem igen! Jobbiga tankar och ett jobbigt beslut! Nöjer mig inte bara med helgerna, nej i morgon så skall jag nog ta mig en riktig funderare över hur jag vill ha det och över hur det skall bli, men nu! Sängen :-D godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0