Jag lever kära människor :D

HALÅÅÅ!
Hej i know fett keff på att uppdatera! Men vem fan bryr sig:P hela jag är seg, är som en sengångare. Men som sagt någon måste ju vara det också!
Var barnvakt i Väskinde igår åt mina små kusiner, tummen upp, det gick faktiskt bra :D
Sen sov jag hemma hos mamma och pappa, blev soffan för min del, däckade:D
Sen idag har jag bara tagit det lugnt!
Bara snurrade i skallen som världens jävla baksmälla! Sen har jag bara varit hemma i lägenheten.
Några mongon som bor över mig som tror dom äger hela gotland, så inte okej! Så gick upp och tänkte ta ett snack med dom, men dom kör feegliirar stilen, don´t open the door! Bitch!
Kollade på städ papperna idag, HU säger jag bara, inte roligt men jag hoppas att det går fort öven om man skall följa det där jävla pappiiruset :D
Snart kommer Anna hit så skall vi kolla på film och bara ta det lugnt!
Snart är det fan den 18 och då skall flaskan skålas högst upp!
Fyfan va kul det kommer bli :)
Nej nu orkar jag inte blogga mer skulle bara visa att jag fortfarande lever liksom :D
Pussar biiiatches!




blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0