Sista natten!

Hejsan hoppsan, Idag har det städats och flyttats! Har städat färdigt allting och sen har jag flyttat upp alla mina saker till lägenheten! Och i morgon så börjar den stora utmaningen! :P Då skall det bäras grejer och packas upp och skit! Men som tur var så har jag Anna till hjälp! Hoppas bara att hon kommer med bussen! :) Så snart skall jag gå och lägga mig och det blir dock den sista natten den här lägenheten Sen blir det till att fixa och dona och med tanke på att klockan är över 12 så vill jag bara meddela alla söta läsare att jag fyller år om två dagar! Och då skall jag ENTLIGEN få veta vad jag skall få! Det skall bli naajs!
och sen får vi se i morgon hur mycket jag får skrivet och lite senare, eller ja kanske tisdag så kommer det upp bilder på bloggen om hur min nya lägenhet ser ut! Så det blir toppen! Vet inte hur jag skall ha den än bara! Men det löser sig och andra sidan så är det så tråkigt att ha samma moblering! Men skit samma! Anna hjälper mig! Sen kommer pappa med stolar och bord och min älskade spegel! :)
Nej nu skall jag hoppa i säng! Pussar!

blogg

Kommentarer
Postat av: PINKBEAR

Låter riktigt najs och grattis i förskott! :)

Haft en bra helg?

2010-08-16 @ 01:14:48
URL: http://pinkbears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0