Skolan!

Hejsan hoppsan! Detta har nog varit sommarlovets värsta dag! kanske för de e den sista så skall allt gå åt helvete :O
Massa bajs på stan! Alla är för sega!
Köpte tre vanliga linnen idag med Anna på stan :) Sen fick jag present av Ann :D Fiiina grejor!  :)
I morgon börjar jag skolan! Helt ny klass och en helt ny start! Hoppas att allting går bra och att vi slutar tidigt. Sen blir det mat på Hwitstjärnan och sen chilla galet! :D
Sen skall man orka med ett möte med kärringarna Vonna mamma och pappa i morgon vid halv 4, hu Hanna don´t like them!
Men får väl göra det bästa av sitvationen!
sen hoome! och Just chilling in the hood! Ladda inför morgondagen, hoppas att man får sluta tidigt på tisdag också med tanke på tandläkaren kallar mitt namn 13:00!
Och att man kommer bra överrens med lärare och klasskompisar med tanke på att man skall gå i samma klass i två år!
Sen dagens DEPP!!!
Min lilla kompis Johan Borre flyttar på onsdag! Fett deppig! Och kommer inte se han mer före julen!

Men Lycka till där uppe nu Johan! :) <3




Nej nu skall jag snacka lite mer skit på msn så håret kan torka någon gång! Och sen är det sängen som skriker på mig! :D Så man kommer upp i morogn! :D Puss och Godnatt


blogg

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera skrutten

2010-08-26 @ 15:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0