Snart min dag!

Hejsan! Snart är det faktiskt min dag, men inte än, Farmors dag innan mig!
Idag var jag med pappa och övningskörde lite gick inte så bra tyckte jag, men det är bara för att jag inte har gjort det på bajs länge! Men det betyder bara att man måste öva mer, inget mer! Plugga också :) Sitter här hemma och väntar på att Anna skall komma hit :) Skall fundera ut vad jag vill äta ikväll också!
Fick en sak av pappa idag när jag kom hem till han :D

Och innan när jag och Anna var på Nic dagen så fångade jag denna söting,

Vilket liv jag har :P Mina sötnosar:P

Den 16 så säger jag tack och hej för mej  i denna lägenheten.
Då blir det en tvåa på mitten istället, hoppas grannarna är bättre där!
Högst upp på Hannas önskelista!


Hoppas att man har turen på sin sida!

LOVE LOVE LOVE!
blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0