SvettigT!

Hejsan,
Idag när man vaknade så drog man hem till mamma och pappa och snackade lite skit med dom och hämtade lite saker:)
Sen hem till lägenheten och tvätta och städa, vet inte riktigt om man kan skriva så jävla mycket mer med tanke på att det är det ända som jag har gjort!
I morgon så skall ja bara städa lite. eller ja ta resten. Sen är jag done! Sen får man nog se till att komma i säng i klok tid med tanke på att man skall upp tidigt och flytta!
Man fattar inte riktigt hur jävla mycket skit man egentligen har! Eller rättare sagt, hur mycket saker man han med tanke på att jag inte kastat någonting :S Hela mitt föråd är fullt, men fine de va rätt fullt innan också,  men same sheet! I morgon blir det att va med Anna innan hon åker ut till Linda :) Aja.. Puss

blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0