Andra advent!

Hallå!
Idag har jag varit på spinningträning, det var grymt jobbigt men ändå kul, jag och Emma tävlade med motstondet den sista låten jag tror jag vann men hon säger att jag fisåkte, vilket dock inte stämmer!




Igår kollade jag och Emma på Shrek 4, det var helt okej faktiskt, lite konstigt slut, men jag fick mig många skratt!
Tråkigt att det var den sista men måste nog se Åsnans jul!

Sen när vi skulle gå och lägga oss så kunde Emma inte sluta göra plopp ljud med munnen, först för jag gör mina mycket högre än henne och sen gjorde jag mina små pluttar mycket fortare, så då fick hon sig ett kott skratt ;)
Andra advent idag, tiden den går fort den! Snart är det jullov och julafton och snart ett nytt år!
Jag hade planer om att adventsfika med mamma men just nu så kom Ing-Marie och hennes kille hit och skulle kolla på vårat kök men tror dom fikar nu. Pappa spelar in skidor och jag ville se Shrek 4 på svenska så det jag ju jag glömma! Orrkar inte se den i datorn!

Skall hem senare idag så blir det till att handla och planera, skit tråkigt jag vet! Jag borde diska också, men det kan vi se hur långt vi kommer med det, och sen i morgon så blir det till att tvätta och städa i think!

haha måste bara visa er denna också! Jag var inne på Google och sökte på tvätta och så skulle jag hitta en bra bild så hittar jag denna, haha tyckte den var rätt rolig :P
aja den vill inte som jag vill men jag lägger upp den lite senare....

Nu skall jag nog gå och svida över att jag har tråkigt :D
Fick en pressent av mamma idag också bara för jag varit så duktig denna terminen i skolan

Något sådant typ så nu kan ni inte ta mina nycklar ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0