Bara tar det lugnt!

Hejsan igen, Snart har denna dagen gott. Känner liksom fortfarande ingen julkänsla, vet inte vad det är!?
Låg och kollade på hitta nemo förut tills Hanna somnade :D Skönt det.
Sen små tjaffs med Emma, Svidiga jävel!!
Lust att gå upp på vinden och hämta ner lite spel! Jag blev skit sugen på att köra alfapet bara för vi skulle göra det i i skolan i måndags fast på engelska men det gick ju inte så bra då. Men det är faktiskt jätte kul men hålet till vinden är så jävla litet så man kommer fan knappt ut det vill jag lova!!!
Men skall se, om ja går upp nu så lär väl mamma eller pappa bli irriterade, men vafan skit samma! :D Nu skall jag bara byta byxor fall mina går sönder, icke att jag skulle offra mina nya adidas mjukisar :) Mamma klass 3 :D
Nej men nu skall jag ner och övertala henne! :) Hör väl av mig i morgon :)


blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0