Dagen efter är död?

Skolan på hög nivå!
Kom lite försent idag och sen skulle ändå tandläkaren ringa mig så i morgon så skall jag dit så skall dom kolla på mina tänder och se om jag har något hål eller inte.
Just nu så har vi Arbetsmiljö och säkerhet, inte det roligaste precis, tre timmar lång!!!
Denna lektionen så skall vi skriva ett Cv och oj vad bra det gick för mig dom senaste gångerna då har väl allt åkt ner i botten! Men nu hoppas jag att det skall gå lite bättre...
Sitter och drygar med Simon i datorsalen.
Igår var Hanna duktig tjej!
Diskade upp allting och tvättade så nu är det klart, men måste damsuga och så nu i veckan också!
Sen drog jag hem till Johanna och Jossan och kollade på Paradise Hotell och sen blev vi så jävla trötta, låg och snackade lite skit och sen drog jag hem och duschade och hoppade ner i sängen med en film :)
Sen la jag dessutom tid på att laga mat, men var nog inte så närvarande jag skulle ha köttbullar och potatis med brunsås men jag kan ju säga att mina köttbullar var svarta och såg ut som något jävla russin! :D
Men det gick ner:P
Hemskt vilket jävla väder det skall vara hela tiden, blir snart knäpp på det här!
Ibland snöar det lite och imellan åt så töar det och sen nu så snöar det jätte mycket igen!
Aja, men nu får jag väl börja skriva på mitt Cv så läraren kan få det någon gång! :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0