Dags att sova för länge sen!

Hejsan! Klockan är mycket det ät jag medveten om! Idag har det väl inte blivit så mycket nyttigt gjort.
Efter det förra jag skrev så fick vi reda på att Ottilia skulle till sin farmor och farfar och så så jag valde att stanna hemma. Var faktiskt lite läskigt men det gick bra, lite halvdåligt urval i kylen bara men någonting fick man ju i sig :P
Kollade på mulan och pratade lite strunt med Marion :)
Sen fick jag för mig från ingenstans att jag skulle införskaffa ett mac tema till min windows 7 men det gick dock inte bra. Men skit samma jag överlever vafan :P
Sen började jag spela massa fia med knuff på nätet och det va någon jävla nörd som skrev LOL i varje mening och han skrev hela tiden verkligen så skrev jag SÄR tillbaka till han och som svar fick jag what a hell is sar? haha jävla idioter ;)
Så nu är jag också äntligen klar med alla tuneringar och gissa vem som vann skiten!? Jooo Hanna! :D
Så nu tänkte jag bara dra ivägg detta inlägget och sen borsta tänderna och lägga mig oh nana!
Åh btw jag kom på en ny låt idag! :D

- My pillow my my my pillow ;) haha  den kan ni suga på tills i morgon! ;) Puss och godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0