Dan innan julafton,

Hejsan på er.
Nu blir det mycket bloggande :) Finns inte så mycket annat att göra! :P
Idag skall vi ta in våran extremt fula gran och pimpa upp han men lite snygga saker, ni skall få se sen :D
Idag har jag och pappa varit på stan och fixat lite jag köpte en bh och han jeans :D
Sen cyklade vi till kometen och handlade det sista. Sen har jag bara gott runt och stroosat runt :P Åkte hem till Charlotte förut med och skulle lämna hennes externdisk :) Tack för lånet kompis :) Sen hade hon fått in vivaz eller va dom nu heter :P
Óch nu sitter jag här ´med mina spel lurar ^^ kul liv :D
 Mamma är typ sjuk också så det känns inte kul med någonting just nu :(
Sen åker Anna idag och just nu så sitter hon på planet till Thiland, vissa har det bra !! :P
Försöker fortfarande få in julkänslan men det vill jag lova att det har jag ingen än :P Vem vet det kanske kommer sen när vi skall klä julgranen eller någonting, åh i morgon så är det spinning också.. Sen skall jag tydligen åka pulka med mina kusiner :P haha får se hur det slutar :D

blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0