försvarslös!

Hallå kom nyss hem har varit nere i basen och ätit julmiddag, det var väl okej men sällskapet söög pung!
Och nu orkar jag inte va trevlig längre, det skall komma in ny persaonal hit vilket inte uppskattas!
Och det verkar inte någon annan där nere fatta heller för den delen!
Känner mig helt jävla försvarslös och vet fan inte vart jag skall ta vägen jag vill bara flytta nu! Packa ihop mitt pick och pack och bara dra! Någonstans där ingen vet vart jag är eller så.
Få eget på riktigt... känner mig så jävla trött på det här nu.. ingenting går som man själv vill och ändå så skall dom tycka att man skall ha det så bra och att dom gör det bra för en.
Dom säger att dom finns för vi skall fatta vad mognad är i princip, sitta på sitt jävla kontor och inte bry sig ett skit om hur en annan mår! Det är man själv som sätter och bygger upp målen och vill inte påstå att man får någon slags hjälp av dom andra precis!
Åhhh ilskan kokar i mig och vet inte när det kommer smälla snart!


Ikväll är det det sista avsnittet av paradise hotell, måste se, börjar snart.
Hoppas erik och linn vinner hela skiten.
Sen kanske Anna kommer hit och snackar lite skit med mig och kanske försöker lugna mina nerver.
aj nu blir jag nej finns liksom inga ord. Försök tänka på alla och inte bara på vad en tycker...
Idag blir det fan inga personalbesök säger jag bara.
Plus att jag skall tejpa för mitt brevinkast för jag vill inte ha någon jävla reklam men det får jag ju ändå!
KRIG!






Våra mål i arbetet med ungdomarna. 
  • Att vara en förebild och god vuxenkontakt och därigenom stödja och vägleda dem in i vuxenvärlden.
  • Att ge stöd och träning i början av vuxenlivet för att klara ett eget boende.
  • Att genom god omvårdnad och ett respektfullt bemötande ge ungdomar och anhöriga trygghet.
  • Att utveckla ungdomarnas färdigheter i vardagssysslor (att planera sin vardag) .
  • Att öka ungdomarnas självförtroende.
  • Att öka ungdomarnas sociala kompetens och deras förmåga till socialt samspel.
  • Att kartlägga och stärka nätverket runt var och en av ungdomarna.
  • Att stimulera till en aktiv fritid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0