Idioter!

Hejsan!
Idag suger livet åt alla håll!
Morgonen med omvårdnad var faktiskt kul inga otrevliga miner, bara skratt och så :D
Sen när ja kom hem eftersom jag är ledig så tänkte jag ta tag i mitt problem med min telefon och uppkoppling i mobilen men det gick ju som det gick jag satt i telefon oc telefontider i en timme och en kvart och då var jag fan inte lycklig!!!
Ringde sony ericsson och dom sa jag skulle ringa comhem och dom sa jag skulle ringa sony ericsson och dom sa ja skulle ringa comhem. Allt slöt med att jag ringde sony ericsson 3 gånger och comhem 2 men problemet kvarstår fortfarande. Marion skall komma hem till mig lite senare och se om hon kan komma in på internet i sin telefon och om hon gör det så är det fel på min telefon!
Blir så jävla irriterad över att dom håller på och bollar en fram och tillbaka!
Men nu så har jag tvättat, väntar nu bara på att det skall torka och sen har jag diskat och sen skall jag ut med soperna när tvätten är klar och snart så skall jag börja damsuga och torka av lägenheten och hoppas på att mitt liv känns lite bättre snart!
I morgon så är det praktik med Inga- Lisa... naaaijs!:D:D
Skulle egentligen hem till Joefine och Johanna men vet inte om jag känner mig så speciellt sugen på det nu med tanke på att Johanna ligger hemma och har jätte ont i halsen och är förkyld och det är det sista jag vill bli just nu så får se hon skulle höra av sig lite senare idag och se hur hon mår och så sen får vi se vad som händer...
Sen blir det ett bad för min del känner att det behövs.. kan ju inte gå runt och lukta man!?
Sen blir det paradise hotell :D
Jag tror nästan att det slutar på torsdag att det är då det är avgörande av vem som vinner men jag hoppas att Linn och Erik tar hem skiten :D
Nej nu skall jag plocka fram min lilla polare och suger upp alla mina andra polare som ligger under sängen ;) dags för snabeldraken :D
Puss





Kommentarer
Postat av: Marion

gillar bilden starkt kan jag lova ! pusss

2010-12-27 @ 20:51:44
Postat av: Hanna

haha bra där kompis! :D<3

2010-12-27 @ 21:54:15
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0