Idolfinalen ikväll!

Hejsan!
Ännu en vecka avklarad!
Igår var jag på gudstjänst med praktiken, det var inte det roligaste nej men dock så överlevde jag.
Idag så var det rätt chill på praktiken. Slöt klockan 12. Hade sen klipptid vid kvart i tre vilket Hanna aldrig gillar, men vad skall man göra då? Håret behövde verkligen det!
Nu är håret dock mjukt och lent men Hanna tycker det är för kort! Hur skall detta gå!
 Kollade lite idag och jag har 2 praktikdagar kvar, jävligt naajs!
Ikväll är det Idol det måste ses! Vem tror ni vinner?
Jag tror nästan på Jay, men jävligt besviken att Jay och Minnah är tillsammans.. Äkta nooobs!
haha ikväll blir det kålpudding till kvällsmat åh fyfan va gott :D Ingen spinging den här helgen laddar upp krafterna inför måndagen då det blir ett på 90 minuter...
Nej nu skall jag ner och äta godis sen kolla på tv! :D
Måste meddela att jag hittade en Hello Kitty hörna på ica maxi idag, jag blev överlycklig men känndes som om mamma himmlade haha Hello är grymt! Det fanns en filt, ett badlakan och ett påslakan men mamma säger bara att jag har allting men icke :D
 haha aj puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0