Julafron avklarat .

Nu är i princip julen avklarad.. men det är fortfarande massa mys pys som står på schemat. Mamma börjar känna sig sämre:( Hoppas hon blir bra till i morgon då det blir SHOPPING på shemat!! :D
Igår efter vi öppnat alla våra julklappar så gick jag och Emma in till Malte och Sixten så spelade vi kort och sen svarte petter och jag kunde som vanligt inte hålla mig för skratt när jag fick han. Idag så skall vi tydligen åka pulka, vet inte om jag känner mig så suger på det. Inga bra kläder för det, har bara mjukisar och jeans med mig så vi får väl se hur man ser ut efter allt och vilken backe som vi skall vara i. Hoppas dessa dagar går lite fortare så man kan få träffa Ottilia snart! :) Måste ändå åka hem förbi gråbo i mellan, eftersom min data väska ligger där och massa annat skit, tänkte lägga upp lite bilder på sakerna som man fick igår :)








blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0