Julavslutning :)

Hallå! Nu sitetr jag hemma hos mamma och pappa och ser ut som aah jag vet inte vad sitter med spelhörlurar på mig så det är väl det som gör mig så jävla säär!:P
Julavslutning idag, skönt. Lärarna hade spex också och fyfan jag trodde verkligen att jag skulle dö när jag såg våran matte lärare!! :P Sen hem till Gråbo och fixa det sista, sen kom pappa men i mellan så fick jag stå ute och vänta på han i 20 minuter för han sa jo jag kommer snart, så... :P
Så nu sitter man här och ugglar:P Kollat igenom skolkatalogen, men hittar inte lika mycket miffon som sist :P haha
 kollade igenom lite bilder på min bärbara dator och hanna hittade en bild som är ett stort as skratt och ett gull i gull :P


Och nu ser ja att den borde fixas till lite men pallar fan inte bry mig just nu. Nu skall jag personligen gå och skita och sen skall jag kolla på ett program ja kirrat i datorn :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0