Julhandel på schemat!

Hejsan bloggen!
 Just nu så är jag hemma hos mamma och pappa och bara just chilling in the hood ;)
Igår åt vi tacos sen fick mamma och pappa bråådis till ishallen och se på hocky.
Jag och Emma cyklade till affären och handlade godis sen hem och kollade film, först såg vi hole in one. Sen satte Emma igång någon annan film efter men jag orkade verkligen inte se mer, jag var så trött efteer praktiken och faktum med raktiken så var det min sista dag igår för denna terminen :D
Efter 12 timmars sömn så känner kjag mig redo. Idag så skall jag och Ottilia ner på stan och handla julklappar och bara mysa. Skall bli kul och också skönt att få träffa henne igen jag har så mycket som jag vill berätta för henne och bara hålla om och krama henne! Nu känns det som förr igen! entligen!
Pappa låg i sängen förut och sa att det va äckligt lång tid kvar till vinterstudion så han tyckte att jag skulle sätta på mig skidorna och åka runt och runt i trädgården och sen kasta snöbollar istället för skidskytte :D
Snart så skall jag bara borsta tänderna och sen cykla ner till stan, hoppas mammas cykel är hemma!!!
Nej men detta skall bli kul och faktum med att jag inte varit på stan typ sen i jaa jag vet inte när...
Men jaja, nu skall jag höra med Ottilia vart hon är... Busskvinnan!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0