Lördag!

Hejsan!
Ännu en skolvecka samt praktikvecka som är avklarad!
Nu käns det jävligt jobbigt att ta sig till praktiken, för det mesta så har dom kört mig och sen har jag samåkt med några från jobbet men tror nog att jag får ta en cykel, men inte kul när dom aldrig plogar!
Men får se hur det kommer bli nu i veckan!
Sen denna veckan så har jag varit mycket med Johanna och Josefine och så lilla Albin :)
Det har blivit sena kvällar men har ändå kommit upp men trött har man väl varit, så fick jag erbjudande att jobba idag men tackade nej för jag kände själv att jag inte kommer orka med det, så idag har jag för det mesta sovit ut och sen svidit sönder. Tryckte ner Emmas kind i min armhåla så hon blev sur, sen har jag haft så jävla tråkigt så jag varit irriterad som bara den!
Sen har jag spelat skipbo med mamma och kollat lite på julklappar och så. Sen kollat Jönsonligan, tror att det var som en nyare verition.... Den var inte så bra så jag fixade om min blogg lite, och det finns allt för lite Hello Kitty designer, så det blir var man själv gör det till.
Skulle göra mig en men sen kom jag på andra tankar så fixade om min header istället men den blev väl som den blev, men gillade inte mina andra bilder som satt på kanterna på min gamla!
Senare ikväll så skall jag ta mig bort till Kometen och hyra film, ikväll blir det Shrek 4! :D
Och sen skall jag ju laga mat snart! :) För min del så skall det bli pitabröd! MUMMA!!!!!
Jag får ju inte glömma att meddela att jag har kanske 24 timmars Svampbob att mata igenom, haha mamma är go och tänker på mig medans pappa tänker på boxern :P Men nu sa mamma att jag måste kolla och mata av för att det snart blir jul och då brukar det kanske komma bra filmer :)
Var bjuden på personalfest idag, men tackade nej, har inte ens tänkt på det före Elin påminde mig idag, men lovade Emma och sen kan jag inte ta mig, eller ja visserligen men tänker dock inte gå från Norr till Gråbo....
Men nu skall jag laga mat!
 Pratade med Charlotte förut och hon sa att det var mycket roligare när det var bilder med i inläggen men orkar inte fixa om det så ni får lite här på slutet, puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0