Måndag och 4 dagar kvar till julafton

Hejsan!
Idag när jag satt i skolan så började jag tänka på att det är ju bara 4 dagar kvar tills julafton.
Det känns verkligen inte som det. Funderar på om man har börjat växa ifrån julen eller så, men njaa vet inte vi får se, känner inte så speciell julkänsla men det blir väl bättre med dagarna. Fy va kallt det var att cykla hem idag asså! Svaaain kallt! Sen ringde jag Gotlandshem och bad dom fixa cykelboden för man kommer liksom inte in med sin cykel och då har något jävla sär i min trapp kastat ner två cyklar på min cykel så det kunde han få tillbaka!
Ikväll blir det bara att slappa och skriva en packningslista kanske? Sen sammla ihop tvätten. Har redan diskat men ändå två tallrikar kvar samt två skålar :D
Sen kommer Ann hit i morgon:)
Och Anna skall komma hit och äta kvällsmat och snacka lite skit sen är det frågan om hon kommer på avslutningen på onsdag eller inte så jag hinner skriva min önskelista till henne nu när hon är iväg :D
Nej vet inte... Skall nog ringa Ottilia och tjööta lite skit med henne och sen slappa vidare :) en dag kvar till jullovet :D me like :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0