Måndag-skola-spinning-död...

Hallå!
Sitter i skolan och skall skriva klart mitt engelska arbete om min praktikplats.
Faktum med att jag blev klar nu så har lite fritt.
Idag är det lucia, får se om vi skall kolla på någonting i skolan idag.
Sen idag kanske jag får använda min exlusiva miniräknare som jag införskaffade mig.
Eller ja mamma införskaffade mig :P
Senare idag vill jag bara försvinna ner under jorden. Det är då jag skall på 90 minuters spinningpass. Jag lovar er jag kommer ligga död breve cykeln inom tio minuter. Ett helt jävla svettmapaket kan jag lova er!
Vene mer...
Känns som om man egentligen kan sluta tio över två idag... känner mig inte i något behov av engelska idag eftermiddag.
Så kan hellre sluta tidigare, hinna varva ner och sen få i mig någonting innan spinningen. Men vi får se hur det blir.
Snart får jag nog ta och kolla upp mitt internet. Jag kan inte gå in på det via mobilen men alla andra bredband kan jag komma in på genom mobilen. Skit.
Plus att jag hade stopp i min toa igen igår. Men denna gången var det dock inte lika mycket kaos som sist!
Utan det klarade sig rätt bra undan, Men Ann fick rycka in och fica det. Sen träffade jag Sakarias igår! Fan det var sjukt länge sen tror nog fan inte att jag har träffat han på kanske tre månader, fick veta från ingenstans att han hade flyttat så han aldrig säga hejdå till han men nu så.
hihi
Nej nu har vi rast och sen skall vi in på några lektioner till innan det blir freedom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0