Mannen Under Trappan...

bloggningsdags!

Hallå på er igen. Just nu så ligger jag och spelar lite spel på internet medans Ottilia kollar på filmen mannen under trappan. Eller ja hon kollar dom två första avsnitten sen skall vi se dom två sista tillsammans! Läskigt men vi sover ihop så det skall nog inte vara några problem :)
Idag har jag och Ottilia haft en Fia med Knuff dag med varandra, tyckte inte att det gick så bra för mig men vafan det är bara ett spel :P
I morgon blir det en buss in till stan och sen kommer lilla mammi och hämtar mig och om paketet har kommit i morgon så skall ja hämta ut det och sen så skall jag åka hem till Gråbo och bara vara där under kvällen, känner att jag behöver lite space! Och sen kommer jag hem och sover hos mamma och pappa igen. Det skall bli skönt och få lägga sig i sin hedliga lilla 90 säng :P
Och snart är det nyår också, undra vad som skall hända då. Har faktiskt inga planer på att umgås med några polare faktiskt. Så jag tror för det mesta att det kommer bli att vara hemma med mamma och pappa. Tror inte att Emma kommer att vara hemma... hon skall väl vara med sina polare :P
Nu börjar det faktiskt bli lite långtråkigt med tanke på att ett avsnitt är på 40 minuter om inte lite mer och ja har gjort allt på datorn känns det som :P
Sen har jag spelat tusen omgångar inne på king och jag kan ju meddela hela världen om att jag faktiskt vann sjukt mycket diamanter :P
haha nej men nu blir det väl att fortsätta lite mer med det :P Kanske skriver ett till inlägg lite senare ikväll eller så, får se hur jag känner mig och hur trött man är :P


blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0